Главная » Статьи » Болты колесные

Наслідки закручування болтів і гайок пневмо ключем!

 

Під великим тиском та з високою швидкістю затягується один болт і незалежно від того, чи правильно диск «сів» на ступицю і чи правильно «стали» інші отвори. Після цього, всі інші болти вже вимушено затягуються виходячи з кривого положення, яке зайняло колесо при затягуванні першого болта. Можна припустити, що диск став правильно, тоді болти чи гайки будуть зажаті з величезною силою пневмо-ключа!

Наслідки такої затяжки болтів можуть бути наступні:

- колесо встановлюється із зміщенням в одну сторону;

- в дорожніх умовах неможливо відкрутити колесо стандартним ключем;

- при відкручуванні будуть пошкоджені болти чи гайки.

Зміщення колеса означатиме, що при русі автомобіля появиться вібрація і відповідно навантаження на підшипник, або колесо таки стане на місце (залежить від сили затягування болтів). У першому випадку наслідки зрозумілі, а в другому, коли колесо стане на місце, виявиться, що болти (гайки) недотягнуті! Ну, а далі вібрація колеса і відцентрова сила неминуче зроблять свою справу - болти і гайки рано чи пізно відкрутяться. Головне вчасно це помітити!

Безумовно, є висока ймовірність, що колесо відразу правильно «сяде» на ступицю (особливо якщо діаметр центрального отвору диска точно відповідає автомобілю), але існує ймовірність неправильної установки колеса, чого не трапиться при правильному ручному закручувані болтів.

Затягування болтів і гайок за правилами, тобто вручну за принципом зірочки і в кілька етапів, забезпечує максимально точну центрацію болтових отворів диска відносно ступичної різьби під болти чи шпильок та точну центрацію диска на ступиці автомобіля. Перед затягуванням перевірте, що б диск і ступиця не мали ніяких забруднень в зоні прилягання!

При затягуванні гайок і болтів вручну, уникайте надмірної або недостатньої затяжки. Якщо важіль ключа достатньо великий, то навіть невеликим зусиллям можна зірвати різьбу. Якщо недожати, то вони можуть відкрутитися. При їзді з відкрученими гайками чи болтами, посадочне місце диску буде розбиватись і виправити ситуацію можна лише купівлею нового диска та болтів чи гайок.

Ідеальний варіант, використання динамометричного ключа, який дозволяє точно встановлювати момент затяжки гайки і болта. Проте його ніколи немає, того ключа, а купити досить дорого)) Тому зажимати варто обережно тим ключем яким будете відкручувати (тим що лежить в багажнику авто), в декілька етапів з помірною силою. Головне памятайте, що перед тим як вирушити в дорогу – перевірте затяжку коліс, а після заміни коліс на зиму чи навпаки, через 100 - 300 км пробігу слід ще раз підтягнути болти і гайки.

Категория: Болты колесные | Добавил: Bolidos (06.11.2014)
Просмотров: 961 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar